קושיבינוני
מוכן ב53 דק.
מנות2
ציון בריאות40
מגזין

Besugo אל הורנו (דניס אפוי)

Besugo אל הורנו (דניס אפוי)
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? Besugo אל הורנו (דניס ים אפוי) יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה עד 86 גרם חלבון 64 גרם של שומן, וסך הכל 1166 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 53 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לך עלי דפנה, תפוחי אדמה, דניס, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. נסו אורז אפוי (Arroz al Horno), צדפות ים אפויות עם ציפוי פריך ללא גלוטן, ו Sobrebarrigan אל הורנו (סטייק אפוי בסגנון קולומביאני) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.