קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות44
מגזין

Gumbo חוף המפרץ

Gumbo חוף המפרץ
צריך מנה עיקרית ללא חלב? Gumbo חוף המפרץ יכול להיות מתכון נהדר לנסות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 565 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן כל אחד. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו את הפלפל, השרימפס, העגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז הלבן מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. נסו Gumbo חוף המפרץ, שרימפס וגריסים של חוף המפרץ, ו תבשיל פירות ים בחוף המפרץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים את ציר העוף לרתיחה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הסרטנים קצת בכל פעם כדי לא לעצור את הרתיחה, ולתת לבשל עד ורוד. שימוש בכף מחוררת להסיר את הסרטנים ולהניח בצד עד שהם מגניבים מספיק כדי להתמודד. (דלג מעל ולזרוק כל זיהומים שעלו על פני השטח של המניה.) עכשיו, להסיר את הפגזים מן השרימפס ולהוסיף את הפגזים לסיר של ציר עוף, שמירה על שרימפס מבושל על מגש השירות. אפשר את קליפות שרימפס לבשל במרק עד ורוד, ולאחר מכן מסננים את המניה לתוך מיכל אחר ולהשליך את הפגזים.
מרכיבים שתצטרך
3
בעוד קליפות השרימפס רותחים, מחממים את שמן הזית במחבת סאוט על חום בינוני-גבוה. חום את הנקניק ולהסיר מגש עד שהוא מגניב מספיק כדי להתמודד. בנקניקיות מטפטף על חום בינוני, לטגן את הבצל, סלרי ופלפל ירוק עד הבצל הופך שקוף. להפחית את החום ולהקציף בקמח כדי להפוך את רביכה, ולתת לבשל במשך כ 15 דקות עד שהוא הופך רביכה חומה.
מרכיבים שתצטרך
4
בעוד רביכה הוא בראונינג, לחתוך את הנקניק לתוך 1/4 ל 1/2 אינץ חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
5
שים את רסק העגבניות בקערה קטנה ולהוסיף חלק מהמניה החמה כדי להפוך את slurry. בהדרגה לטאטא את המניה החמה ואת רסק עגבניות לתוך רביכה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את אבקת השום, פלפל אדום מרוסק, במיה, 1 פטרוזיליה כף, בצל ירוק, פלפל אדום, עגבניות ונקניק. מבשלים על אש נמוכה עד הבמיה-אשר מכיל סוכן עיבוי-הוא רך, על 15 דקות, ואת הנקניק מבושל דרך. בעוד התערובת מתבשלת, להסיר את הסרטנים מהקונכיות שלהם. (זה נעשה על ידי פיצוח הזנב בשתי הידיים ואילץ אותו בחזרה החוצה דרך העקומה של הזנב.)
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הצדפות והשרימפס לסיר ומבשלים כ 5 דקות עד הצדפות שמנמנות והשרימפס ורודים. מערבבים בסרטנים.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר סיר מחום לקפל בזהירות סרטן, מנסה לא לשבור את הגושים.
מרכיבים שתצטרך
9
כדי לשרת, מניחים קצת אורז על צלחת הגשה ולכפות קצת גאמבו מעל.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים אבקת קובץ ומקשטים עם פטרוזיליה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

3ביוןסלרי, בינוני קצוץסלרי, בינוני קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץ1/2 ליטרים של ציר עוף1/2 ליטרים של ציר עוף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק צ'וריסונקניק צ'וריסו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מבושלאורז לבן מבושל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרטן נהרות, נשטף היטב בכמה שינויים של מים קרים ונדחקסרטן נהרות, נשטף היטב בכמה שינויים של מים קרים ונדחק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קבציםאבקת קבצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1פלפל ירוק, גזע וזרעים הוסרו וקצוץ בינוניפלפל ירוק, גזע וזרעים הוסרו וקצוץ בינוני454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מבושל גוש crabmeat, הרים עבור פגזיםמבושל גוש crabmeat, הרים עבור פגזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוצים טריים, מחולקיםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים, מחולקים1פלפל אדום, גזע וזרעים הוסרו וקצוץ בינוניפלפל אדום, גזע וזרעים הוסרו וקצוץ בינוני11 קילו קישואים,פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש3או 4 בצל ירוק טרי, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד, פרוסאו 4 בצל ירוק טרי, לבן חלקים ירוקים במכרז בלבד, פרוס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(31 עד 40 גודל) שרימפס, deveined(31 עד 40 גודל) שרימפס, deveined24shucked צדפותshucked צדפות3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3largesעגבניות טריות, זרעים הוסרו וקוביות בינוניותעגבניות טריות, זרעים הוסרו וקוביות בינוניות1גדולבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ