קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Jumpin'Jambalaya

Jumpin'Jambalaya
המתכון Jambalaya Jambalaya יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . מנה זו מכילה כ 12 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 254 קלוריות. אם יש לך שיני שום, בשר חזיר, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו "ג' ימי המקפץ, מרק גמביה,, קפצנו אספרסו שעועית צ'ילי, ו גלגלי העגלה המקפצים של ג'וני חלפינו! מקרוני וגבינה (מתכונים דומים).

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות, מנוקזות וקצוצותעגבניות, מנוקזות וקצוצות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר מבושל קצוץחזיר מבושל קצוץ2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2פלפלים ירוקים, קצוציםפלפלים ירוקים, קצוצים2(חוֹרֶף)שמןשמן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1pintsצדפה, סחוטהצדפה, סחוטה0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושלאורז לא מבושל0(יכול להיות או להרחיק)זעפרןזעפרן11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טורס Pazo das Bruxas Albarino. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Torres Pazo das Bruxas Albarino
Torres Pazo das Bruxas Albarino
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי מאוד עם הערות פרחוני לבן, הדר ואפרסק לבן. נגיש, מתוק נהנתני עם הכניסה. ראוי לציון חומציות נקייה שלה, אשר נושאת דרך על midpalate. ארוך ועיקש על הגימור.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גלם, מבושל או בגריל. זוגות מושלמים עם דגים מתונים, לבנים. החיך התוסס שלה מכה איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.