קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

Mizithra-Arni Skopelos

Mizithra-Arni Skopelos
Mizithra-Arni Skopelos עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1231 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 85 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך מלח ופלפל, בצל, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: מזית ' רה משחימה פסטה בחמאה, ספגטי חמאה חומה עם גבינה יוונית (Mizithra) , ו רגל כבש ממולאת פילאף בולגור ופרג (Gemisto Arni me Pilafi).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים את הלחם לחצי לאורכו וגורפים את החור בשני החצאים, נזהרים לא לקרוע לחם או להשאיר קרום דק מדי. זה צריך להיות 3/4 אינץ ' עבה. על חום בינוני, ב 2 כפות שמן זית, לטגן את הבצל עד שקוף, להוסיף את השום והעגבנייה. מבשלים 3 עד 4 דקות ומניח בצד ולתת מגניב. בקערה, לזרוק יחד את הטלה, פתית צ ' ילי, אורגנו, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
שוםשום
בצלבצל
עגבנייהעגבנייה
לחםלחם
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
קרוםקרום
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הבצל, השום והעגבניות. להתמזג היטב.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
4
מברשת הקרביים של הלחם עם הנותרים 4 כפות שמן זית ומפזרים גבינה מגוררת. מלא את החצי התחתון של חלל הלחם עם הבשר בזהירות למקם את החצי העליון על זה, אבטחה בחוזקה. לעטוף עם רדיד אלומיניום ואופים במשך 1 1/2 עד 2 שעות. חותכים לרוחב לשרת חם.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
גבינהגבינה
לחםלחם
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור