קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Quesadillas con Queso

Quesadillas con Queso
Quesadillas con Queso עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 221 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שיני שום, כוסברה sprig, מים חמים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: טורטיות ללא גבינה, קסו בלנקו קוואסדייה, ו צרוב Queso פרסקו ו Queso Panela עם כוסברה Mojo.

הוראות

1
מניחים מאסה ומלח בקערת ערבוב. לאט לערבב במים עד שתגיע עקביות בצקי. באמצעות 1-אונקיה מתערובת, להתגלגל לתוך כדור. ביד, לסטור את הבצק וליצור טורטייה (על 5 אינץ 'בקוטר, 1/8 אינץ' עבה). אם יש לך עיתונות טורטייה, מקום 1 אונקיה כדור מאסה ולחץ קלות למטה ולעשות טורטייה. חזור עם נשאר תערובת.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
בצקבצק
מיםמים
גלולגלול
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
לשלב את הגבינות ולהניח בצד.
3
כדי לבשל טורטייה, למקם אותו על מחבת או comal כי הוא כ 250 מעלות F. כאשר טורטייה הוא מעט חום, להפוך טורטייה מעל ומבשלים את הצד השני. כאשר שני הצדדים נעשים כמעט, מניחים תערובת גבינה על טורטייה 1 לכסות עם השני, מה שהופך קסדייה. מבשלים עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
חותכים quesadilla לרבעים ומגישים עם סלסה chipotle ו sprig של כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
סלסהסלסה
5
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מניחים עגבניות, בצל ושום במחבת קלייה קטנה. מעיל עם שמן זית וצלי עד חרוך שלפוחיות, כ -25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
7
בואו מגניב.
8
מקום בבלנדר עם שאר החומרים. לא פירה, אבל להשאיר קצת שמנמן עבור מרקם.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.