קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

Seppie In Zimino con Piselli (תבשיל דיונונים עם אפונה ותרד)

Seppie In Zimino con Piselli (תבשיל דיונונים עם אפונה ותרד)
Seppie ב Zimino con Piselli (תבשיל דיונון עם אפונה ותרד) עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר של המנה העיקרית שלך. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 921 קלוריות, 73 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לך תפוחי אדמה, תרד תינוק, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. עם כפית נסו Seppie coi piselli alla romana (Squid And Peas בסגנון רומי), Spezzatino di vitello con piselli (צלי עגל עם אפונה), ו אפונה עם חזיר: פיזלי אל פרושוטו (מתכונים דומים).

הוראות

1
1 כוס רוטב עגבניות בסיסי, מתכון כדלקמן;
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
2
בכלי חרס כי הוא תנור ועמיד תנור, מניחים שמן זית, בצל, סלרי, שום, אנשובי ופלפלים צ ' ילי ומבשלים עד מרכך וזהוב בהיר חום, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
Arbol צ ' ילהArbol צ ' ילה
אנשוביאנשובי
שמן זיתשמן זית
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מוסיפים את רוטב העגבניות, דיונונים ותפוחי אדמה ומביאים לרתיחה. מתבלים במלח ופלפל ומוסיפים יין, חומץ ואפונה ומכסים. מבשלים 1 שעה. בדוק תיבול ורכות, להוסיף תרד, לנבול 2 דקות מכוסה ומגישים עם פלחי לימון.;
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
טריז לימוןטריז לימון
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
דיונוניםדיונונים
תיבולתיבול
תפוח אדמהתפוח אדמה
תרדתרד
חומץחומץ
אפונהאפונה
ייןיין
4
בסיר 3 ליטר, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד חום זהוב רך וקליל, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
6
מוסיפים את הקורנית והגזר ומבשלים 5 דקות יותר, עד שהגזר רך למדי.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
7
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים במשך 30 דקות עד עבה כמו דגנים חמים. מתבלים במלח ומגישים. רוטב זה מחזיק 1 שבוע במקרר או עד 6 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח

מרכיבים

4פילהפילה אנשובי, שטוף יבש וטפטוףפילה אנשובי, שטוף יבש וטפטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד תינוק, עלים נשטפו היטב, גבעולים מושלכיםתרד תינוק, עלים נשטפו היטב, גבעולים מושלכים2קילוגרםקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, לחתוך לרצועות 1/4 אינץסלרי, לחתוך לרצועות 1/4 אינץ2פלפלים חריפים, שלמיםפלפלים חריפים, שלמים1קילוגרםקלמרי או דיונון, ניקה וחתך לחתיכות 1/2 אינץקלמרי או דיונון, ניקה וחתך לחתיכות 1/2 אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים4ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לימון, לקישוטפלחי לימון, לקישוט6(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ1( חצילים)בצל ספרדי, פרוס לתוך סיבובים 1/4 אינץבצל ספרדי, פרוס לתוך סיבובים 1/4 אינץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה טרייה shucked להניב 3/4 כוס אפונהאפונה טרייה shucked להניב 3/4 כוס אפונה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרתפוחי אדמה, קלופים וחותכים לקוביות 1/4 אינץתפוחי אדמה, קלופים וחותכים לקוביות 1/4 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן