קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

Tortellini en Brodo: Tortellini במרק

Tortellini en Brodo: Tortellini במרק
Tortellini en Brodo: Tortellini במרק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 2634 קלוריות, 180 גרם חלבון ו 166 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %64 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. אם יש לכם ביצים, שמן זית, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. נסו מרק טורטליני (Tortellini en Brodo), טורטליני בבורדו, ו טורטליני בבורדו (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא את brodo לרתיחה.
2
מוסיפים את הטורטליני ומבשלים במשך 8 עד 10 דקות, עד שכל הטורטליני צף לחלק העליון של הסיר. מצקת חלקים שווים של טורטליני לתוך 4 קערות פסטה מחוממות. מצקת את המרק החם על גבי tortellini, העליון עם Parmigiano מגורר.
מרכיבים שתצטרך
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
טורטליניnameטורטליניname
מרקמרק
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
סירסיר
3
מניחים את הבשר, העצמות, הלשון, חתיכות עוף, בצל, גזר, סלרי בסיר מרק גדול, לכסות עם המים ולהביא כמעט לרתיחה, לאט מאוד. להפחית את החום להתבשל לפני התערובת רותחים, ולאפשר לבשל במשך 4 שעות, ברפרוף את הקצף וכל שומן עודף העולה אל פני השטח. לאחר 4 שעות, להסיר מחום, מסננים את הנוזל פעמיים, תחילה דרך מסננת חרוטית והשני דרך גזה, ולאפשר להתקרר. מקררים מלאי במיכלים קטנים עד שבוע או להקפיא עד חודש.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
מלאימלאי
מיםמים
בקרבקר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מסננתמסננת
סירסיר
4
מילוי: בתנור הולנדי או בסיר גדול עם תחתית כבדה, מחממים את החמאה והשמן עד שהוא שוקע ושוקע.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את תרנגול ההודו, בשר עגל וכתף חזיר ומבשלים מעל חום גבוה, ערבוב מדי פעם, עד הבשר משחימים היטב ומתחיל לשחרר כמה מיצי שלה.
מרכיבים שתצטרך
כתף חזירכתף חזיר
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
עגלעגל
6
הוסף את prosciutto ו mortadella ומבשלים 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מורטדלהמורטדלה
פרושוטופרושוטו
7
הסר מהחום ולאפשר להתקרר.
8
מניחים במעבד מזון ומערבבים לשלב.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
9
מוסיפים את הביצה ואת Parmigiano-רג ' יאנו ומערבבים היטב לשלב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, ומוסיפים לפחות 1/4 כפית אגוז מוסקט מגורר טרי ומערבבים שוב. מניחים בצד במקרר עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
Parmigiano ReggianoParmigiano Reggiano
מוסקטמוסקט
ביצהביצה
10
פסטה: תל 3 כוסות קמח במרכז קרש חיתוך עץ גדול. הפוך באר באמצע הקמח, להוסיף את הביצים ושמן. בעזרת מזלג, היכו את הביצים והתחילו לשלב את הקמח החל מהשוליים הפנימיים של הבאר. כפי שאתה לשלב את הביצים, להמשיך לדחוף את הקמח כדי לשמור על הצורה היטב (אל תדאג אם זה נראה מבולגן). הבצק יבוא יחד במסה מדובללת כאשר כמחצית הקמח משולב.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
פסטהפסטה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
11
התחל ללוש את הבצק בשתי הידיים, בעיקר באמצעות כפות הידיים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
12
מוסיפים עוד קמח, במרווחים של 1/2 כוס, אם הבצק דביק מדי. לאחר הבצק הוא מסה מלוכדת, להסיר את הבצק מן הלוח לגרד את כל שנותר על חתיכות יבשות. מעט קמח הלוח ולהמשיך ללוש במשך 3 דקות נוספות. הבצק צריך להיות אלסטי וקצת דביק. המשך ללוש עוד 3 דקות, לזכור לאבק את הלוח שלך עם קמח בעת הצורך. לעטוף את הבצק בניילון נצמד ולהניח בצד במשך 20 דקות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
13
מגלגלים את הפסטה לסדינים בעזרת מכונת פסטה. עבור עובי גיליון הפסטה הרצוי, בהדרגה להעביר את הבצק דרך ההגדרות החל עם הרחב ביותר והמשך להגדרת מספר 9.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
פסטהפסטה
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מכונת פסטהמכונת פסטה
14
עם חותך פסטה או סכין, לחתוך את הפסטה לריבועים 1 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
15
מניחים 3/4 כפית מילוי במרכז כל ריבוע. מקפלים למשולשים, לחץ על כל אוויר סביב המילוי, ולחץ כדי לאטום את הקצוות. להביא את הנקודות של הצד הארוך יחד כדי ליצור טבעת, ולאטום בין האצבעות.
16
מניחים את הטורטליני בצד על מחבת, עוטפים היטב בניילון נצמד, ומקררים. מילואים להרכבה מאוחר יותר.
מרכיבים שתצטרך
טורטליניnameטורטליניname
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שאריות בשרשאריות בשר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לשון בשר, לחתוך 4 או 5 חתיכותלשון בשר, לחתוך 4 או 5 חתיכות2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1גזר, קצוץ גסגזר, קצוץ גס1צלעצלע סלרי, קצוצה בצפיפותצלע סלרי, קצוצה בצפיפות2קילוגרםתרנגולת מבושלת, חתוכה ל-6 חתיכותתרנגולת מבושלת, חתוכה ל-6 חתיכות1ביצה, הוכהביצה, הוכה4ביציםביצים8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כתף חזיר טחוןכתף חזיר טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)mortadella, קצוץ דקmortadella, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, קצוץ גסבצל, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקParmigiano-רג'יאנו, מגורדParmigiano-רג'יאנו, מגורד4ריבס, קצוץ טרי או קפואParmigiano-רג'יאנו, מגורדParmigiano-רג'יאנו, מגורד113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרושוטו, קצוץ דקפרושוטו, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות בקר או עגלעצמות בקר או עגל9בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים