קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות10
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Tostadas עוף מתובל מגורר (טינגה)

Tostadas עוף מתובל מגורר (טינגה)
Tostadas עוף מתובל מגורר (טינגה) נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 מתאבנים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 183 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. 9 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לכו לחנות ותביאו אורגנו מקסיקני, עגבניות, טומטילו, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב עלה דפנה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות תפוחים מקסימות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכונים דומים: פיקנטי מקסיקני מגורר Tostadas חזיר (Tinga), עוף Tinga Tostadas, ו פרותי עץ הלחם Tinga Tostadas.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מניחים את העוף, פלפל, מלח, שום, עלה דפנה ובצל בסיר כבד גדול עם 6 כוסות מים. מביאים לרתיחה מעל חום גבוה, ולאחר מכן להפחית לרתיחה מעל חום בינוני נמוך במשך 20 דקות. כבה את החום והסר את העוף מהנוזל. שמור את המרק לשימוש מאוחר יותר. באמצעות 2 מזלגות או ידיים נקיות, לגרוס את העוף לקערה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
מרקמרק
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
עבור טינגה: במחבת גדולה כבדה, לבשל את צ ' וריסו מעל חום בינוני עד מבושל לחלוטין, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את הבצל ואת הטחון עד שקוף וריחני, כ 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
מוסיפים את השום ואת הטחון במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
5
מוסיפים את העגבניות ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
6
הוסף את tomatillos ומבשל במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
7
מוסיף את הצ 'יפוטלה, מלח, פלפל, אורגנו מקסיקני ואת הענפים של מרז' ורם וקורנית.
מרכיבים שתצטרך
אורגנו מקסיקניאורגנו מקסיקני
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
מרז ' ורםמרז ' ורם
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
8
תוסיף את העוף הגרוס. המשך לבשל עוד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
9
מוסיפים בין 1/2 כוס 1 כוס של עוף בישול נוזלי, בהתאם לעובי הרוטב. מבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
10
הסר את מרז ' ורם וזרעי קורנית.
מרכיבים שתצטרך
טימין טריטימין טרי
מרז ' ורםמרז ' ורם
1
מניחים 2 כפות של טינגה על כל tostada.
מרכיבים שתצטרך
TostadasTostadas
2
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טרי, ועוד לתיבולפלפל שחור טחון טרי, ועוד לתיבול2(חוֹרֶף)pureed chipotlepureed chipotle1sprigמרז'ורם טרימרז'ורם טרי1sprigחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, ועוד לתיבולמלח כשר, ועוד לתיבול1(יכול להיות או להרחיק)מקסיקני מיובש מתפורר אורגנומקסיקני מיובש מתפורר אורגנו113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר נא צ'וריסוחזיר נא צ'וריסו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמותחזה עוף ללא עצמות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקtomatillos קצוץ (קליפה ושטיפה ראשונה)tomatillos קצוץ (קליפה ושטיפה ראשונה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות (על, מבושל 30 שניות, קלופים וזרעיםעגבניות (על, מבושל 30 שניות, קלופים וזרעים10חנות-tostadas קנהחנות-tostadas קנה01 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל לבןבצל לבן1largesבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שלםפלפל שלם

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ, יין מבעבע

טוסטדה בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Drappier Brut Nature André & Michel Pinot Noir אפס מינון עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
לאוהבי תחושות טהורות יצרנו 100% פינו נואר cuvée ללא מינון. הוא מכיל רק את שאריות הסוכר הטבעיות של היין בפחות מ-2g לכל בקבוק. יתר על כן, השימוש במינימום מוחלט של גופרית נותן ליין את החופש להביע את עצמו לחלוטין. על האף יש פריך באותו זמן פירות בשלים. על החיך הוא זקוף וטהור, עם עדינות ורעננות בשפע.זהב ורמיליון בצבע. האף של ענבים שחורים מגוהצים טריים, של פירות אדומים, לבנים והדרים. חיך שופע עם בשר של אפרסק כרם וזר של עשבי תיבול ארומטיים. הערות חריפות קטנות בגימור. שמפניה משובחת ומלוטשת וטהורה.אידיאלי כמו אפריטיף. הליווי המושלם למאכלי ים, סשימי או אפילו גבינת עיזים רכה.