קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות70
מגזין

Uptown Down-Home Chili

Uptown Down-Home Chili
אם יש לך מלאי בשר, עלי קורנית, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 98%. נסו ריבועי לחם תירס צ'ילי בסגנון ביתי, קערות צ'ילי עוף עם צ' יפס תוצרת בית, ו Uptown Blues Wrap (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים מחבת עמוקה, גדולה או סיר על חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
3
מוסיפים 2 כפות שמן זית כתית מעולה והבשר. מתבלים אותו עם תבלין גריל וצורבים אותו, משחימים ומתפוררים אותו, במשך 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
תיבול גרילתיבול גריל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מעבירים בשר לצלחת ומחזירים סיר לתנור. להפחית את החום בינוני גבוה ולהוסיף עוד כף שמן זית כתית אקסטרה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
סירסיר
5
מוסיפים את הפטריות ומתחילים להשחים אותם לפני הוספת הירקות האחרים. לאחר 2 או 3 דקות הפטריות יתחילו להשתמט ולהתרכך. לדחוף את הפטריות בצד אחד של הסיר ולהוסיף את כל הירקות הנותרים לצד השני של משטח הסיר. לאחר הבצל, סלרי, פלפלים ושום כבר עובד במשך כמה דקות, כמו גם, לערבב את הירקות עם הפטריות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
פלפליםפלפלים
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מוסיף את הבשר בחזרה, עונה עם רוטב ווסטרשייר, צ 'יפוטלה באדובו או אבקת צ' יפוטלה וכמון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
צ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובוצ 'ילי צ' יפוטלה משומר באדובו
פלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילהפלפל צ 'יפוטלה טחון צ' ילה
כמוןכמון
בשרבשר
7
מוסיף בבירה כדי deglaze הסיר, גירוד כל טפטוף מחבת. להפחית את הבירה בחצי, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
8
מוסיפים את השעועית השחורה, העגבניות, המניה והקורנית לצ ' ילי ומבשלים 10 דקות עבור טעמים לשלב. טעם להתאים תבלינים. קערות למעלה של צ ' ילי עם גבינת גאודה מגורדת ובצל נא קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת גאודה מעושנתגבינת גאודה מעושנת
שעועית שחורהשעועית שחורה
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלאימלאי
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות פורטבלו בייבי, קצוץפטריות פורטבלו בייבי, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשר (8-אונקיה תיבה)מלאי בשר (8-אונקיה תיבה)1בקבוקבירה מיובאת (מומלץ: סטלה Artois (0...מיובאים רק בגלל שאנחנו בצפון העיר וזה כל מה שהם שותים כאן.)בירה מיובאת (מומלץ: סטלה Artois (0...מיובאים רק בגלל שאנחנו בצפון העיר וזה כל מה שהם שותים כאן.)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, סחוטהשעועית שחורה, סחוטה2פלפל צ'יפוטלה משומר adobo, קצוץ, עם המיצים שלהם או 1 אבקת צ' יפוטלה מלאה כף יד מלאה, על 2 כפותפלפל צ'יפוטלה משומר adobo, קצוץ, עם המיצים שלהם או 1 אבקת צ' יפוטלה מלאה כף יד מלאה, על 2 כפות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול3מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קצוץסלרי, קצוץ2(חוֹרֶף)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת גאודה מעושנת, גרוסהגבינת גאודה מעושנת, גרוסה2(חוֹרֶף)תיבול גריל (מומלץ: סטייק מונטריאול של מקורמיק תיבול) כף מלאהתיבול גריל (מומלץ: סטייק מונטריאול של מקורמיק תיבול) כף מלאה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחון, חצי דקל מלאכמון טחון, חצי דקל מלא907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נתח בשר טחוןנתח בשר טחון3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק1( חצילים)בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ1גדולפלפל אדום, זרע וקצוץפלפל אדום, זרע וקצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כובעי פטריות שיטאקי, פרוסיםכובעי פטריות שיטאקי, פרוסים1קטןבצל לבן, קצוץ דקבצל לבן, קצוץ דק2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Castellroig קאווה ברוט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Castellroig קאווה ברוט
Castellroig קאווה ברוט
ארומה של פרחים לבנים עם הערות של פירות אבן לימון אור נוגע החיך.תערובת: 45% Xarel-lo, 30% Macabeo, 25% Parellada