קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות2
ציון בריאות31
סוגי מאכליםסלט
מגזין

Yum Nua-סלט בקר תאילנדי

Yum Nua-סלט בקר תאילנדי
מתכון Yum Nua-סלט בשר תאילנדי יכול לספק הכמיהה האסייתית שלך בסביבה 25 דקות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 2 . מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 329 קלוריות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם גבעולי כוסברה, צ'ילי תאילנדי, סטייקים רצועת ניו יורק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. נסו סלט זעקות נמר (סלט בקר תאילנדי חריף), סלט בקר תאילנדי, ו סלט בקר תאילנדי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.