קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות17
מגזין

אגרול בקר

אגרול בקר
צריך מתאבן חלב חינם? אגרול בקר יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה זו מכילה סביב 20 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 500 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם כרוב, סוכר, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל סיני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. . עם כפית ציון של 58% המנה הזאת די טובה. נסו Rouladen בשר בקר (לחמניות בקר גרמניות ממולאות חמוצים ובייקון ) , לחמניות בקר עם ירקות, ו לחמניות בקר מטוגנות (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה, בקר חום, ולאחר מכן לערבב בצל, שום, 2 כפות רוטב סויה, 1/2 כפית מלח, 1/2 כפית פלפל, 2 כפות שרי, וג ' ינג ' ר. המשך לטגן רק עד הבצלים רכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
פלפלפלפל
שרי.שרי.
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
העברת תערובת לקערה ולהניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
באותו מחבת, כרוב מטגן עם מים, 1 שמן כף, סוכר, ורוטב סויה הנותרים, שרי, מלח ופלפל. המשך לטגן עד כרוב הוא פריך במכרז, על 5 דקות. החזרת תערובת בשר למחבת ומערבבים יחד עם כרוב על אש נמוכה עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
כרובכרוב
פלפלפלפל
שרי.שרי.
סוכרסוכר
מיםמים
בשרבשר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהחום.
5
יוצקים שמן למחבת עמוקה וחום ל 350 מעלות F (175 מעלות C). מלא את כל עטיפת אגרול עם כ 1/4 כוס מילוי להתגלגל על פי הוראות החבילה. מטגנים בשמן שחומם מראש עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מסננים על מגבות נייר ומגישים חם.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הקלטות השדה Chenin Blanc עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.