קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

אורז יוגורט

אורז יוגורט
אורז יוגורט עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים לארוחת הבוקר. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 255 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. 14 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם אבקת אספוטידה, מים, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 71%. הציון הזה די טוב. נסו אורז קורד (אורז הודי עם יוגורט), אורז יוגורט, ו אורז קורד, איך מכינים אורז קורד (אורז יוגורט) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מביאים אורז ומים לרתיחה בסיר על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהאורז רך, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מחממים את הגהי במחבת קטנה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
גיגי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את פלפל צ ' ילה שבור, ומבשלים עד ריחני, כ -30 שניות. מערבבים פנימה את זרעי החרדל השחורים, ומבשלים עד שהם מתחילים לצוץ, כ -30 שניות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדל שחורזרעי חרדל שחור
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
פופפופ
4
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את הכורכום, עלי הקארי ואבקת האספוטידה.
מרכיבים שתצטרך
אספוטידהאספוטידה
עלי קאריעלי קארי
כורכוםכורכום
5
הקציפו את החלב, היוגורט והגהי התבלינים יחד בקערה גדולה עד לקבלת תערובת חלקה. מקפלים פנימה את האורז עד לקבלת תערובת אחידה. מתבלים לפי הטעם במלח, ואז מניחים להתקרר לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
גיגי
חלבחלב
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה