קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אורז קינמון מקסיקני

אורז קינמון מקסיקני
צריך ללא גלוטן ומנת צד ללא חלב? אורז קינמון מקסיקני יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 209 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי שיני שום, ציר עוף, מרגרינה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: צ'יפוטלה מקסיקני גריל Basmati אורז – ידוע שלהם טרי עשה Tex Mex מזון, האורז שלהם הוא המבוקש ביותר, אורז מקסיקני מבשל איטי (אורז ספרדי), ו עוגיות חתונה מקסיקניות קינמון (Aka כדורי שלג).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Deloach נהר רוסי פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה