קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות46
מגזין

אטופי שפמנון

אטופי שפמנון
שפמנון Etouffee עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 253 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, . אם יש לכם מים, שום, פתיתי פלפלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. נסו שפמנון Étouffée, סרטנים Etouffee, שפמנון מטוגן, אורז, אספרגוס בגריל ולחם תירס, ו Etouffee (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים אורז ומים בסיר קטן. מביאים לרתיחה, להפחית את החום לנמוך, ומבשלים במשך 15 עד 20 דקות, או עד שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בסיר גדול, רביכה חמה מעל חום בינוני. מערבבים בצל, פלפל ירוק ושום; לבשל במשך כ 5 דקות, או עד רך. מערבבים במרק ועגבניות. מתבלים במיץ לימון, רוטב ווסטרשייר, עלה דפנה, פלפל שחור, קורנית ומלח. להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מערבבים שפמנון ופטרוזיליה. מבשלים, מכוסה חלקית, במשך 10 דקות, או עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
שפמנוןשפמנון
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4
מערבבים ב 2 כוסות אורז לבן מבושל, ועונה עם פתיתי פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
אורז לבן מבושלאורז לבן מבושל
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
5
לשרת.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס4(חוֹרֶף)רביכה חומהרביכה חומה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנון, לחתוך לחתיכות אינץ 1פילה שפמנון, לחתוך לחתיכות אינץ 10(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואפתיתי פלפל אדום (לפי הטעם)פתיתי פלפל אדום (לפי הטעם)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מועשראורז לבן מועשר2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות, קצוץ גסעגבניות, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לשפמנון. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.