קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות22
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אטריות אורז מוקפצות עם חזיר ושרימפס

אטריות אורז מוקפצות עם חזיר ושרימפס
אטריות אורז מוקפצות עם חזיר ושרימפס יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 400 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם שום, פלפל, תרד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: חזיר מוקפץ, אפונה שלג ואטריות אורז, אנדי ריקר ' S Phat Thai (מקפיץ אטריות אורז מטוגן עם שרימפס, טופו, ובוטנים), ו שרימפס מוקפץ על אטריות.

הוראות

1
לרכך את אטריות האורז במים חמים כדי לכסות עד שהם הופכים גמישים ולבן בהיר, 15 עד 20 דקות. מביאים סיר גדול של מים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את האטריות רכות, מוסיפים אותם לסיר, ומסירים מהחום.
מרכיבים שתצטרך
3
בואו לעמוד במשך 6 עד 8 דקות.
4
לנקז היטב ולשים בקערה ליד התנור. יהיה לך על 2 כוסות של אטריות.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה קטנה, מערבבים את צמרות הבצל הירוק, רוטב דגים, מים, רוטב סויה, סוכר, מלח ופלפל, ומערבבים היטב כדי לפזר את הסוכר והמלח.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים ליד התנור, יחד עם מלקחיים או מרית גדולה להעברת האטריות סביב כל שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
7
במחבת גדולה, עמוקה או ווק, מחממים את השמן מעל חום בינוני גבוה במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את השום ואת החלק הלבן של הבצל הירוק וזורקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיפים את החזיר ומבשלים רק עד שהוא משנה צבע, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיף את תערובת רוטב הדגים, לזרוק היטב, ולאחר מכן להוסיף את האטריות. מבשלים 1 דקה בערך, משליכים ודוחפים את האטריות לעונה ומחממים אותם באופן שווה, ואז דוחפים אותם לצד אחד ומוסיפים את השרימפס.
מרכיבים שתצטרך
11
מבשלים את השרימפס בצד אחד עד ורוד. לזרוק לתת בצד השני לבשל, ולאחר מכן להוסיף את נבטי תרד שעועית (אם משתמשים). בעדינות לגרוף את המסה של אטריות כדי לכסות את שרימפס וירקות, ולתת להם לבשל במשך 30 שניות. לזרוק הכל טוב, להוסיף עד כוס מים אם המחבת מתייבשת. בדוק אם בשר החזיר והשרימפס מבושלים דרך, ולהעביר את האטריות למגש הגשה. משוך כמה שרימפס לחלק העליון ומגישים בבת אחת.
מרכיבים שתצטרך
12
מאמר var
13
Type_27_data = {};
14
מאמר
15
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;