קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

אלו (תפוחי אדמה) פאקורה

אלו (תפוחי אדמה) פאקורה
המתכון Aloo (תפוחי אדמה) Pakora יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 10 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 237 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמו מתאבן במחיר סביר מאוד. 7 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו אבקת כמון, זנגביל, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכונים דומים: אלה פאקורה, איך לעשות אלה פאקורה / batata bhajji, Aloo Pakora-Aloo bajji, ו לחם Pakora עם תפוחי אדמה ממולאים, איך להכין לחם Pakora.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Nigl Freiheit Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.