קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות80
מגזין

אמנון אפוי בשום ושמן זית

אמנון אפוי בשום ושמן זית
אפוי אמנון שום ושמן זית דורש על 1 שעה ו 5 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה עיקרית זו כוללת 202 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. גשו לסופר וקנו שמן זית, פלפל קאיין, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 88%, המנה הזו סופר. נסו אמנון אפוי בשום ושמן זית, שמן זית עוף צנוניות צנוניות עם פסטו הדר, ו אמנון אפוי עם שום וסיד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

אמנון בתפריט? נסה להתאים עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. האספסוף פינו גרי עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גרי
אספסוף פינו גרי
אלזסי-בהשראת תווים של ליים, תפוח ירוק, פרח לבן ואבן רטובה. בעקבות האף הם טעמים של אגס אנג ' ו, נקטרינה לבנההדרים. החומציות התוססת והפריכה מאזנת את היין בעל הגוף הבינוני הזה ונושאת אותו דרך הגימור המתמשך.