קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 27 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

אספרסו פנה קוטה עם קצפת קקאו

אספרסו פנה קוטה עם קצפת קקאו
המתכון אספרסו פנה קוטה עם קצפת קקאו מוכן בתוך כ 2 שעות ו 27 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 598 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 56 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו קינוח זול. אם יש לך אספרסו שעועית, סוכר, שמנת כבדה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: שוקולד Panna קוטה עם Amaretto קצפת, אספרסו פנה קוטה, ו אספרסו פנה קוטה.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ראשית מוסיפים את אבקת הקקאו לשמנת הכבדה עבור הקקאו קצפת. מערבבים היטב לשלב ואז לכסות ולקרר במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
אבקת קקאואבקת קקאו
שמנת כבדהשמנת כבדה
3
התחילו להכין את הקפה panna cotta על ידי הנחת שמנת כבדה, פולי אספרסו טחונים, סוכר וקליפת תפוז בסיר קטן על אש בינונית-נמוכה. להביא לרתיחה, ואז לכבות את החום ותלול במשך 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אספרסו טחוןאספרסו טחון
שמנת כבדהשמנת כבדה
גרידה כתומהגרידה כתומה
אספרסואספרסו
שעועיתשעועית
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את אבקת הג 'לטין באמצעות מערבבים מקציף על חום נמוך כדי לחמם את התערובת ולהמיס את הג' לטין. אל תתנו לזה להתבשל. מסננים את התערובת דרך מסננת בסדר (זה לא רק מסיר את הקליפה ואת פולי האספרסו, אלא גם כל ג ' לטין לא מעורב) ואז לשפוך לתוך כוסות אספרסו בודדים. מכסים בפלסטיק ומקררים עד סט, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פולי אספרסופולי אספרסו
אספרסואספרסו
ג ' לטיןג ' לטין
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מקציףמקציף
5
ברגע שאתה שם את אלה במקרר אתה יכול לסיים להכין את הקקאו קצפת (לחלופין, אתה יכול לעשות את זה רק לפני שאתה משרת את קוטה פאנה). מקציפים את הקקאו עד שהוא מתחיל להתעבות ולאחר מכן מוסיפים את הסוכר של הממתקים. שוט עד פסגות רכות טופס לשרת כף מעל כל אחד מנות קוטה פאנה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קצפתקצפת
אבקת קקאואבקת קקאו
קרםקרם