קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

ארוחת ערב: פורצ'יני שפשף צלעות חזיר

ארוחת ערב: פורצ'יני שפשף צלעות חזיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ארוחת ערב הלילה: פורצ'יני שפשף צלעות חזיר. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 389 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. גשו לסופר וקנו פלפל, חרדל, פטריות פורצ'יני טחונים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו ארוחת ערב: טימין-שפשף צלעות חזיר עם פסטו, ארוחת ערב הערב: צלעות חזיר משופשפות בזיליקום עם נקטרינה-סלט גבינה כחול, ו ארוחת ערב: צלעות חזיר מוקפצות עם כרוב כבוש (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב שמן, פטריות, מלח, ותבלינים. צלעות חזיר העונה, ואז לשפשף תערובת תבלינים על שני הצדדים של הצלעות. אם הזמן מאפשר, לקרר עד 4 שעות, או להמשיך לבישול.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מחממים גריל או מחבת גריל ברזל יצוק מרופד על חום גבוה. צלעות גריל מעל חום בינוני-גבוה 5-8 דקות לכל צד, בהתאם עובי. אפשר לנוח, ואז לשרת.
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.