קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

ארוחת שרימפס קלה

ארוחת שרימפס קלה
ארוחת שרימפס קלה נמשכת כ -35 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -37 גרם חלבון , 1 גרם שומן ובסך הכל 192 קלוריות . , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-8 מנות. הוא עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם ציר עוף, עגבניות, אפונת שלג ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 15 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב ופסקטרי . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 75% . הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: ארוחת ערב הערב: טקילה שרימפס , ארוחת ערב שרימפס ונקניקיות , וארוחת ערב הערב: סקמפי שרימפס עם פסטה .

הוראות

1
בסיר גדול מחממים 2 1/2 כוסות מים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. ממיסים חמין במים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
דלעות פאי בינוני כל אחת)דלעות פאי בינוני כל אחת)
שמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריףשמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריף
ציוד שתשתמש בו
1 כפית שמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריף1 כפית שמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריף
2
מוסיפים שרימפס, בצל ירוק, רוטב סויה ומלח. מרתיחים במשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'
10 עד 12 ירכי עוף ללא עצמות (בערך10 עד 12 ירכי עוף ללא עצמות (בערך
שרימפסשרימפס
1 כדור 8 אונקיות בצק פיצה טרי, חצוי, טמפרטורת החדר1 כדור 8 אונקיות בצק פיצה טרי, חצוי, טמפרטורת החדר
3
ממיסים עמילן תירס במים קרים; מערבבים לתוך תערובת השרימפס. מבשלים עד שהרוטב סמיך, ואז מוסיפים עגבניות ואפונת שלג.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
אפונה לבנהאפונה לבנה
שמן זית כתית מעולה, ועוד להברשת בצקשמן זית כתית מעולה, ועוד להברשת בצק
שרימפסשרימפס
4 פרוסות חזיר עבות (בערך 1 פאונד)4 פרוסות חזיר עבות (בערך 1 פאונד)
שמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריףשמן שומשום קלוי 1 כפית רוטב חריף
4
הגש חם.

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג'יו הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. גרוט סוביניון בלאן עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
גרוט סוביניון בלאן
גרוט סוביניון בלאן
בציר: : מגניב וארוך שוב ושוב! כמו בבצירים של 1998, 1999 ו-2000, שתי המילים הללו מתארות את הבציר של 2001. לעומת זאת, בניגוד לבצירים קודמים, אביב 2001 שטף את הגפנים עם ההקפאה הגרועה ביותר מזה למעלה משלושים שנה! מגדלים שלא הוכנו כראוי לכפור חמור נשרפו (תרתי משמע) מהתקפת אמא טבע. כרמים רבים איבדו יבול בגלל הכפור הקטלני, כאשר הלילות הקרים הקפיאו את הנבטים החדשים הרכים. אחרי האביב הגיע קיץ מתון שאפשר לענבים להתבגר בחן במהלך החודשים החמים. מזג אוויר נעים בסוף הסתיו נתן לאדומים זמן להתרכך ולפתח את הצבע והטאנינים הדרושים ליינות משובחים. בסך הכל, נראה שהבציר מייצר יין טעים ופריך. הערות היינן: הסוביניון בלאן שלנו מציג את הדמויות האולטימטיביות המוגדרות על ידי זן זה: פירותיות מלון תוססת מאוזנת על ידי גימור נקי ופריך. תווים של עץ מתוק מוסיפים חלקות עשירה ליין. הצעות לתפריט: ניתן ליהנות מהטעמים הנקיים והפריכים של גרוט סוביניון בלאן עם מאכלים רבים ושונים. השילוב הקלאסי של צדפות וסוביניון בלאן מגביר את איכות ההדרים של היין. הטעמים המעושנים של דגים או עופות בגריל מדגישים את טעם המלון של הסוביניון בלאן. הטעמים הללו טובים במיוחד כאשר הדג או העופות מוגשים עם כל סלסת עגבניות או פירות. הטעמים הפריכים מאפשרים להתאים את גרוט סוביניון בלאן למאכלים אתניים בעלי טעמים חריפים וחריפים של שום, עשבי תיבול ופלפלים. מסעדות תאילנדיות והודיות רבות מגישות גרוט סוביניון בלאן. הוא פועל כחומר ניקוי לחך עבור הטעמים החזקים הללו. ארוחות צמחוניות נהנות גם מהטעמים של הסוביניון בלאן שלנו.