קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות8
ציון בריאות61
מגזין

ארטישוקים מטוגנים בטעם מנטה לימון

ארטישוקים מטוגנים בטעם מנטה לימון
ארטישוקים מטוגנים בטעם מנטה לימון עשויים להיות רק תוספת שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 153 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות גשו לסופר וקנו מים, נענע, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. עם כפית ציון של 81% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: ארטישוקים לתינוקות מטוגנים מהירים עם שום, נענע ופטרוזיליה, ארטישוקים בטעם לימון, ו ארטישוקים מטוגנים בשמן זית ולימון.

הוראות

1
לסחוט 2 חצאי לימון לתוך קערה גדולה של מים קרים.
מרכיבים שתצטרך
2
חותכים את הסנטימטר העליון של 1 ארטישוק לכופף בחזרה עלים חיצוניים עד שהם הצמד קרוב לבסיס (לשמור על גזע מחובר). השליכו עוד כמה שכבות של עלים באותו אופן עד שתגיעו לעלים צהובים חיוורים.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים את העלים הנותרים 1/2 אינץ ' מעל החלק העליון של בסיס ארטישוק באמצעות סכין חדה, ואז לשלוף עלים סגולים לגרוף החוצה לחנוק מטושטשת עם קאטר מלון כדור. לקצץ חלקים סיביים ירוקים כהים מן הבסיס בצד של ארטישוק.
מרכיבים שתצטרך
4
לקצץ פרוסה דקה מקצה גזע, ולאחר מכן לקצץ בצד של גזע למטה לליבה פנימית ירוקה חיוורת. לשפשף משטחים לחתוך עם חצאי לימון, ואז לשים ארטישוק במי לימון.
מרכיבים שתצטרך
5
לקצץ ארטישוקים הנותרים באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים מיץ לימון, מים (3 כוסות), שמן, 3 כפות נענע, שום, ו 1 כפית מלח בסיר כבד 4-5 ליטרים (רחב מספיק כדי להחזיק ארטישוק בשכבה 1 עם גבעולים מצביעים כלפי מעלה) ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
7
ארטישוקים לעמוד, גזע בסופו של דבר, נוזלי לכסות עם סיבוב של נייר קלף. מבשלים, מכוסה קלף ומכסה, עד רק רך כאשר תחתית ארטישוק הוא פירסינג עם סכין, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
להעביר ארטישוקים עם כפית מחוררת לצלחת מנה רדודה. מרתיחים בישול נוזלי עד מופחת על 1/2 כוס, על 20 דקות. במהלך 2 הדקות האחרונות של רותחים, לטאטא נוזלי עד שהוא emulsifies.
מרכיבים שתצטרך
9
יוצקים מעל ארטישוקים ומפזרים עם הנותרים 2 כפות מנטה.
מרכיבים שתצטרך
1
ירדן גליל
2
קברנה סוביניון ' 05
מרכיבים שתצטרך
1
ארטישוק יכול להיות מטוגן 1 יום קדימה ומקורר נוזל בישול מופחת.
מרכיבים שתצטרך
2
מגישים בטמפרטורת החדר או מחממים על אש נמוכה עד חם.