קושימומחה
מוכן ב1 ש, 47 דק.
מנות4
ציון בריאות36
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםשתיהמשקאות
מגזין

אריזונה בשר חזיר פילה ואורז

אריזונה בשר חזיר פילה ואורז
בשר חזיר באריזונה ואורז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 851 קלוריות. אם יש לך מיץ של סיד, עגבניות, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -47 דקות. נסו בשר חזיר Kabobs Tenderloin עם אורז ברוקולי זול, בשר חזיר מטוגן עם עשבי תיבול ואורז שום, ו בשר חזיר מתובל קובני Tenderloin ואורז Soffrito (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Alma De Los Andes Reserva Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
Alma de Los Andes Reserva Malbec
Alma de Los Andes Reserva Malbec
ענבים נבחרים מעמק Agrelo ו-Uco מטופלים בשריה ארוכה ו-12 חודשים של טיפול באלון כדי לייצר את המלבק הטעים, הפירותי העוצמתי הזה, הכולל הערות של אוכמניות ובויזנברי עם מגע של מינרליות.