קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות35
מגזין

בודן שלי

בודן שלי
בודין שלי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 260 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך פטרוזיליה, מלח כשר, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב האורז הלבן מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. עם כפית ציון של 75% המנה הזאת די טובה. נסו בודן שלי, בודן, ו בודן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את החזיר, הכבד, הירקות והתבלינים בקערה ומשרים במשך 1 שעה או לילה, מכוסה, במקרר.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
כבדכבד
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מניחים את תערובת במרינדה בסיר גדול ומכסים את הבשר במים (על ידי 1 עד 2 אינץ'). מביאים את התערובת לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים עד הבשר רך, על 1 שעה ו 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
3
הסר את הסיר מן החום ואת המתח, שמירה על הנוזל. אפשר לתערובת להתקרר מעט, ואז לשים את המוצקים דרך מטחנת בשר להגדיר לטחון גס. (אתה יכול גם לקצוץ עם סכין אם אין לך מטחנת בשר, וזה מה שאני עושה בדרך כלל בכל מקרה.)
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
(להסיר כל פית)(להסיר כל פית)
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
4
מניחים את בשר הקרקע בקערה גדולה. באמצעות כף עץ או מרית גומי, מערבבים את האורז מבושל, פטרוזיליה, בצל ירוק, ואת נוזל בישול שמור. מערבבים במרץ במשך 5 דקות. כאשר תערובת בודין-אורז משולב הראשון, זה נראה רטוב מאוד וזה די חריף. אל תדאג; לאחר הציד הלא חוקי, האורז סופג את הלחות העודפת ואת רוב התבלינים. המרקם הרטוב והתבלינים הנוספים מבטיחים שהבודין הסופי שלכם יהיה לח ומלא טעם.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
5
בשלב זה אתה יכול להאכיל את הנקניק לתוך התרמילים. לחלוט את הקישורים בעדינות במים חמים (לא מבעבע) במשך כ 10 דקות, ולאחר מכן לשרת. לחלופין, אתה יכול להשתמש בתערובת כמו מלית עוף, או לגלגל אותו לתוך "כדורי בודין," לדלות בפירורי לחם, ומטגנים בשמן חם עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
1
כדי לאכול בודין טרי, חם עלומה, לנשוך לתוך הקישור ולהשתמש השיניים והאצבעות שלך כדי למשוך בעדינות את הבשר מתוך המעטפת הרכה שלה. (התרמילים נאכלים רק כאשר בודין הוא בגריל או מעושן והם הופכים פריך.) אתה יכול גם לחתוך את boudin ולהקניט את הבשר עם מזלג, אם כי כלים אינם מעודדים.כמה מקומיים אוכלים בודין עם מעט חרדל קריאולי, טפטוף של סירופ קנה, רול צרפתי, או כמה קרקרים. אבל רוב מרגישים שזה, כמו כמה התענוגות הלא חוקיים האחרים של החיים, הוא נהנה הטוב ביותר בלהט הרגע, אכל ישר מן העטיפה, בעת שישב במכונית של אחד. זה לא אזור ידוע יומרות שלה: הוא אמר בחיבה כי ארוחה Cajun שבע מנות היא פאונד של בודין ושישייה של בירה.
מרכיבים שתצטרך
חרדל קריאוליחרדל קריאולי
גליל צרפתיגליל צרפתי
סירופ קנהסירופ קנה
לכריכהלכריכה
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
2
Reprinted with permission from Real Cajun by Donald Link with Paula Disbrowe, © 2009 Clarkson Potter מקדונלד LINK הוא השף של Herbsaint ו-Cochon בניו אורלינס. הוא זכה בפרס השף הטוב ביותר של ג ' יימס בירד ב-2007.פאולה דיסבורו היא המחברת של Cowgirl Cuisine ושל co-author of Susan Spicer ' s Crescent City Cooking. היא גרה באוסטין, טקסס.

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כתף חזיר ללא עצמות, חתוך לקוביות 1-inchכתף חזיר ללא עצמות, חתוך לקוביות 1-inch11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2גבעולי סלרי, קצוץגבעולי סלרי, קצוץ11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2בצל צהוב בינוני, קצוץאורז לבן מבושלאורז לבן מבושל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה6שיני שום, קצוץ גסשיני שום, קצוץ גס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים חלפיניו, נבלעו, נזרעו וקצוציםפלפלים חלפיניו, נבלעו, נזרעו וקצוצים4(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ1( חצילים)poblano צ'ילה, נבקע, זרע, וקצוץpoblano צ'ילה, נבקע, זרע, וקצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבד חזיר, חתוך לקוביות 1 אינץכבד חזיר, חתוך לקוביות 1 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)ריפוי מלחריפוי מלח4עד 6 מטרים של תרמילי נקניק (אופציונלי), שטוףעד 6 מטרים של תרמילי נקניק (אופציונלי), שטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ (חלקים ירוקים ולבנים)בצל ירוק קצוץ (חלקים ירוקים ולבנים)