קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

"בועטים במטגנים עוף מוקפצים"

אם יש לך פרחי ברוקולי, מים, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. עם כפית מתכונים דומים: "בועטים במטגנים עוף מוקפצים", עוף וברוקולי מוקפץ, ו עוף מהיר וברוקולי מוקפץ.

הוראות

1
מערבבים מים, מלח, 2 כפות חמאה, ופלפלי צ ' ילי אדומים בסיר מעל חום בינוני גבוה. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
Arbol צ ' ילהArbol צ ' ילה
חמאהחמאה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מערבבים באורז, מכסים, וחום נמוך עד בינוני. מבשלים עד האורז הוא רך, 15 עד 20 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
מחממים שמן שומשום במחבת או ווק על חום בינוני. מבשלים ומערבבים שום עד ריחני, על 1 דקה; יוצקים חצי רוטב סויה.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
4
מבשלים ומערבבים עוף, בזיליקום, פלפל לבן, חרדל יבש וכורכום עם שום עד העוף הוא השחמה, כבר לא ורוד במרכז, ומיצים לרוץ ברור, 5 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לבןפלפל לבן
אבקת חרדלאבקת חרדל
כורכוםכורכום
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
באזיל!באזיל!
5
מערבבים נותר רוטב סויה לתערובת עוף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
עוף שלםעוף שלם
6
מבשלים ומערבבים 1 כף חמאה עם ברוקולי, פלפל ירוק, פלפל אדום, ובצל במחבת נפרדת עד למכרז, כ -10 דקות. מערבבים מיץ לימון לירקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
ירקירק
ברוקוליברוקולי
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
לזרוק ירקות עם עוף.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עוף שלםעוף שלם

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקב סוכרב סוכר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חצי חזה עוף ללא עצמות, חתוך לקוביותחצי חזה עוף ללא עצמות, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חרדל קרקע יבשחרדל קרקע יבש11 קילו קישואים,פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון1צביטהכרכום טחוןכרכום טחון11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ3צ'ילי אדום מיובש, שבור לכמה חתיכותצ'ילי אדום מיובש, שבור לכמה חתיכות0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)רוטב סויה, מחולקרוטב סויה, מחולק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל