קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות45
מגזין

בוריטו חביתה עם גבינת ג'ק וסלסה עגבניות

בוריטו חביתה עם גבינת ג'ק וסלסה עגבניות
בוריטו חביתת המתכון עם גבינת ג'ק וסלסה עגבניות יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1146 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 74 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. אם יש לך מלח ופלפל, כמה עלי כוסברה, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טורטייה הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טורטיה טורט כקינוח. מתכונים דומים: בוריטו חביתת טורטילן עם עוף משך וסלסה ורדה, חביתת תנור ג'ק גבינה, ו המבורגרים דרום-מערביים עם פלפל גבינת ג'ק וסלסה אבוקדו.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.