קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות62
מגזין

בייקון וירוק מטוגן עגבניות פימנטו גבינה בגריל

בייקון וירוק מטוגן עגבניות פימנטו גבינה בגריל
המתכון בייקון ועגבניות ירוקות מטוגנות פימנטו גבינה בגריל יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 30 דקות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %61 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2840 קלוריות, 85 גרם חלבון ו 216 גר' של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לכם מאסה קרינה, גבינת שמנת, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חלב-חמאה כקינוח. 2111 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. נסו עגבניות ירוקות מטוגנות עם גבינת פימנטו, עגבניות ירוקות מטוגנות וכריכי גבינת פימנטו, ו עגבניות ירוקות מטוגנות וגבינה בגריל בייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
משרים את פרוסות העגבניות הירוקות בחמאה לפחות 30 דקות בטמפרטורת החדר.מבשלים את הבייקון ומניחים אותו בצד על מגבות נייר כדי לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
2
מערבבים את masa harina, קמח תירס ו creole תיבול ומניחים אותו בצלחת רחבה ורדודה.משוך את פרוסות העגבניות מתוך החמאה לדלות אותם בתערובת קמח התירס.מטגנים את פרוסות העגבניות בשמן על חום בינוני עד חום זהוב משני הצדדים, בערך 3-4 דקות לכל צד ומניחים בצד לניקוז על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
(תערובת תירס מסה)(תערובת תירס מסה)
שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)
בזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
3
מחממים מחבת על חום בינוני.חמאה בצד החיצוני של כל פרוסת לחם, מניחים פרוסה אחת בצד מרופד מחבת למטה, פרוסים על חצי מהגבינה, ואז למעלה עם פרוסות העגבניות הירוקות המטוגנות ובייקון ואחריו הגבינה הנותרים ופרוסת לחם, בצד חמאה למעלה.מבשלים עד חום זהוב משני הצדדים והגבינה מותכת, כ 2-4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן או שומן חזיר לטיגוןשמן או שומן חזיר לטיגון2פרוסותרכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2רצועותבייקון, מבושלבייקון, מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, טמפרטורת החדר מוקרםגבינת שמנת, טמפרטורת החדר מוקרם1( חצילים)עגבניות ירוקות, פרוסות בעובי 1/4 אינץעגבניות ירוקות, פרוסות בעובי 1/4 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמאסה קרינה (קמח תירס) או קמחמאסה קרינה (קמח תירס) או קמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פימנטו (ראה להלן)גבינת פימנטו (ראה להלן)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פימיאנטוס חתוך לקוביות, מנוקזפימיאנטוס חתוך לקוביות, מנוקז1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח, פלפל קאיין לפי הטעםמלח, פלפל קאיין לפי הטעם1WES E אומנויות השפה האנגליתתיבול קריאולי או מלח ופלפל, לפי הטעםתיבול קריאולי או מלח ופלפל, לפי הטעם227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'דר, מגוררצ'דר, מגורר11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.