קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

בורגרים בקר בגריל

בורגרים בקר בגריל
בורגר בקר בגריל הוא ארוחה צמחונית לקטו אובו . מתכון זה מכיל 8 מנות עם 210 קלוריות , 11 גרם חלבון ו -5 גרם שומן כל אחת. תמורת 99 סנט למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש פירורי לחם, עלי חסה, מלח ולחמניות המבורגר רב דגנים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . זהו מתכון לא יקר לחובבי האוכל האמריקאי. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 61% . הציון הזה מוצק. המבורגרים ממולאים דרום-מערביים בקר , המבורגרים בגריל בקר ושעועית בגריל , והמבורגרים בקר בגריל ממולאים בפרבולון ופטריות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שמונת המרכיבים הראשונים. מפוררים בשר בקר מעל התערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשמונה קציצות.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
בעזרת מלקחיים עם ידיות ארוכות, מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל. צולים המבורגרים, ללא כיסוי, על אש בינונית או לצלות 4 אינץ' מהאש במשך 5-6 דקות מכל צד או עד שמדחום בשר קורא 160° והמיצים מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
3
מגישים על לחמניות עם חסה ועגבנייה.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
עד 8 שזיפיםעד 8 שזיפים

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור בורגר. מרלו יתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כגון מלבק או זינפנדל מפולפל. מרלו השזור עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשזור את מרלו
לשזור את מרלו
בשל ועסיסי לחלוטין, כמו שזיפים ודובדבנים בקיץ.