קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בירה צ'ילי מוכה Rellenos עם סלסה צ' יפוטלה חמה

בירה צ'ילי מוכה Rellenos עם סלסה צ' יפוטלה חמה
בירה צ'ילי מוכה Rellenos עם סלסה צ' יפוטלה חם יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. זה מנות ראשונות יש 279 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. והוא מספק כ 8 מנות . אם יש לכם כוסברה, שמן זית, גבינת מונטריי ג'ק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: Chiles rellenos בגריל עם שרימפס Mojo אפרסק Chipotle, Chiles Rellenos וביצים עם סלסה Jalapeño עגבניות, ו Rellenos צ'ילי Ranch עם סלסה Ancho צ' ילה.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Cava Mestres Reserva Brut 1312. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קש חיוור צהוב בצבע עם גוונים ירוקים גלויים בועות בסדר, אלגנטי. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות אינטנסיביים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים לחתוך. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתות.