קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

בס ים עם צדפות בלמוני אסקרול

בס ים עם צדפות בלמוני אסקרול
בס ים עם צדפות Escarole לימוני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 391 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 24 גרם שומן. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, צדפות, שום וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו הליבוט, צדפות ופנצ'טה עם אסקרול, בס שחור עם חומוס, צדפות וצ'וריסו, ו Escarole Pizzan (פאי Escarole-איטלקי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה לא מקל לטחון מעל חום בינוני, מוסיפים 2 כפות שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף pancetta ומערבבים עם כף עץ כך שיש לך כמה תלתלים נחמדים. מבשלים 4 עד 5 דקות עד פריך ואז להסיר מגבות נייר. שמור שומן pancetta במחבת ולהוסיף את ציר העוף, לימון, שום, טימין עלה דפנה. מביאים לרתיחה ואז ולאחר מכן מוסיפים אסקרול וצדפות. כיסוי ומבשלים במשך 15 דקות עד צדפות פתוחות. מתבלים במלח, פלפל וסוכר.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
עלי דפנהעלי דפנה
אסקרולאסקרול
פנצ ' טהפנצ ' טה
שוםשום
פלפלפלפל
צדפותצדפות
לימוןלימון
סוכרסוכר
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
3
פילה בס העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בסבס
4
מניחים מחבת גדולה על אש בינונית ומוסיפים 2 כפות שמן זית שנותר. לאחר השמן הוא עישון להוסיף את הפילה, העור בצד למטה לא זז במשך 3 דקות. באמצעות מרית דגים בזהירות להרים פילה ולהגדיר במחבת מעל escarole וציד בשר מרק בצד למטה במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
אסקרולאסקרול
מרקמרק
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
5
מחלקים escarole וצדפות עם מרק על צלחות בודדות, העליון כל אחד עם פילה בס ומקשטים עם pancetta פריך.
מרכיבים שתצטרך
אסקרולאסקרול
פנצ ' טהפנצ ' טה
מרקמרק
צדפותצדפות
בסבס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי ל-Seabass. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות מארק מערב פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.