קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות35
ציון בריאות2
מגזין

בס צלוי עם צ'ילי ועלי ליים

בס צלוי עם צ'ילי ועלי ליים
בס צלוי עם צ'ילי & עלי ליים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 136 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-35 מנות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם יש לכם שנאה-טעם אניסיד חזק שלה..., שמן חמניות שמן חמניות מגוון רחב של שמנים ניתן להשתמש, כוסברה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אניסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוטי אניסיד כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. דג ים שלם צלוי עם עלי דפנה, שעועית שחורה, פלפלים צ'ילי ועלים מעורבים, ו צלוי עין צלעות עם ערמונים ועלים כרוב ניצנים דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מערבבים את כל מרכיבי ההלבשה יחד, ולאחר מכן להפריש.2
2
מחממים את השמן, ומטגנים את הבצל והשומר בצ ' ילי, עלי ליים ועשב לימון למשך 10 דקות, או עד שהבצל והשומר יהיו רכים לחלוטין. מערבבים בכוסברה.3
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
אליקסיר גאליקסיר ג
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
1
תנור חום ל 220C / מאוורר 200C / גז
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
כפית את הרוטב על הדג, ואז לצלות במשך 12-15 דקות או עד הדג מבושל.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
3
מגישים עם אורז יסמין כדי לספוג את המיצים טעימים.
מרכיבים שתצטרך
אורז יסמיןאורז יסמין

מרכיבים

2פקעת שומר, חצויה ופרוס דק מאוד נורה שומר כמו מרמיט, שומר הוא משהו שאתה אוהב או שונא-טעם אניסיד חזק שלה…פקעת שומר, חצויה ופרוס דק מאוד נורה שומר כמו מרמיט, שומר הוא משהו שאתה אוהב או שונא-טעם אניסיד חזק שלה…2נורות שומר, חצוי פרוס דק מאודנורות שומר, חצוי פרוס דק מאוד5(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה5(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה4שן שום, כתוששן שום, כתוש4שיני שום, כתוששיני שום, כתוש4(יכול להיות או להרחיק)דשא לימון קצוץ דק מאודדשא לימון קצוץ דק מאוד4(יכול להיות או להרחיק)עשב לימון קצוץ דק מאודעשב לימון קצוץ דק מאוד3עלה ליים, עלים ליים מגורר דק מאוד לי-מ ליף ליים מתקבלים מ ליים כפיר, שאינו ליים אמיתי בכלל אלא…עלה ליים, עלים ליים מגורר דק מאוד לי-מ ליף ליים מתקבלים מ ליים כפיר, שאינו ליים אמיתי בכלל אלא…3עלי ליים, מאוד מגורר דקעלי ליים, מאוד מגורר דק1צ'ילי אדום טרי, deseeded וקצוץ דקצ'ילי אדום טרי, deseeded וקצוץ דק1צ'ילי אדום טרי, deseeded וקצוץ דקצ'ילי אדום טרי, deseeded וקצוץ דק2בצל אדום, פרוס דק מאודבצל אדום, פרוס דק מאוד2בצל אדום, פרוס דק מאודבצל אדום, פרוס דק מאוד2(חוֹרֶף)כל שמן חמניות, שמן שומשום וגבס סוכרכל שמן חמניות, שמן שומשום וגבס סוכר2(חוֹרֶף)כל שמן חמניות, שמן שומשום וגבס סוכרכל שמן חמניות, שמן שומשום וגבס סוכר2(חוֹרֶף)שמן חמניות שמן חמניות מגוון רחב של שמנים יכול לשמש לאפייה. חמניות הוא אחד אנו משתמשים לעתים קרובות מזון טוב כמו…שמן חמניות שמן חמניות מגוון רחב של שמנים יכול לשמש לאפייה. חמניות הוא אחד אנו משתמשים לעתים קרובות מזון טוב כמו…4(חוֹרֶף)כל רוטב דגים תאילנדי ויין אורז חומץ רוטב דגים תבלין משמש לעתים קרובות בבישול וייטנאמי ותאילנדי. בוייטנאם זה בדרך כלל עשוי שרימפס…כל רוטב דגים תאילנדי ויין אורז חומץ רוטב דגים תבלין משמש לעתים קרובות בבישול וייטנאמי ותאילנדי. בוייטנאם זה בדרך כלל עשוי שרימפס…4(חוֹרֶף)כל רוטב דגים תאילנדי וחומץ יין אורזכל רוטב דגים תאילנדי וחומץ יין אורז2x 675g 1½lb בס ים, descaled ו filletedx 675g 1½lb בס ים, descaled ו filleted2x 675g 1½lb בס ים, descaled ו filletedx 675g 1½lb בס ים, descaled ו filleted

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.