קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בצל וידאליה מוקרם {בצל פורח אפוי}

בצל וידאליה מוקרם {בצל פורח אפוי}
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל בצל Vidalian Gratin {בצל פורח בצל אפוי}. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 169 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 10 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה כף, בצל וידאלי, herbes de provence, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 8 דקות. מתכונים דומים: בצל: בצל אפוי בצל פנינה מוקרם, עגבניות ירוקות ובצל וידאלי מוקרם, ו בצל וידאלי אפוי.

הוראות

1
תודה על הקריאה! אתה יכול למצוא את המתכון המקורי ועוד רבים בבלוג שלי כאן: http://sallycooks.com/2013/11/14/vidalia-onion-gratin-baked-bloomin-onions/I scaled המתכון לשרת שני והוסיף את ציפוי cornflake אבל זה יהיה נהדר עבור קהל אם אתה הגדיל את הפרופורציות ועשה את זה בצלחת תבשיל גדול. אפשר גם להשתמש בפירורי לחם במקום קורנפלקס. אני אוהב את המתיקות של בצל וידליה עם עשבי תיבול חזקים וקריספי, קורנפלקס חמאה. במילותיו של בעלי, "יש לזה טעם של בצל פורח!"מה לעשות: מחממים תנור עד 375 בצל דרגרסלייר בעשבי תיבול אפייה בחמאה, תבלינים ושמן זית, ערבוב היטב ושופכים על כל קורנפלקס כתוש onioncombine וחמאה עד מעורבב היטב ומפזרים על onionsbake במשך 20-30 דקות תלוי כמה גדול הבצלים שלך הם, הם מוכנים לשרת כשהם רכים ושקופים והקרנפלקס הם בצבע חום זהוב
מרכיבים שתצטרך
קורנפלקסקורנפלקס
בצל וידליהבצל וידליה
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן