קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות1
ציון בריאות86
מגזין

בצק טמאלה

בצק טמאלה
בצק Tamale עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 1 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 3481 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 223 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %66 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מים, מלח, מאסה הרינה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו עוגת טמלה, עוגת טמלה, ו עוגת טמלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מאסה קרינה, שומן חזיר, מלח ואבקת אפייה בקערה גדולה עם כף עץ עד מעורבב היטב. בהדרגה להוסיף רק מספיק מים חמים כדי להפוך את הבצק נוקשה חלקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
(תערובת תירס מסה)(תערובת תירס מסה)
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
שומן חזירשומן חזיר
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
אונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערךאונקיות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר (בערך
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
להרכיב tamales, באמצעות כ 2 כפות. של תערובת מאסה ו 1 עד 2 כף. של המילוי האהוב עליך לכל tamale.
מרכיבים שתצטרך
TamalesTamales
3
לעמוד tamales בסל ספינת בסיר גדול מלא 1/4 מלא במים. (ודא tamales לא נוגעים במים.) להביא מים לרתיחה; לכסות. קיטור 1 שעה או עד tamales למשוך מקליפות התירס, הוספת מים נוספים לסיר בעת הצורך. מגניב במקצת.
מרכיבים שתצטרך
קליפות תירסקליפות תירס
TamalesTamales
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
סל קיטורסל קיטור
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות פרנסיס פורד קופולן אורגון פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
פרנסיס פורד קופולה אורגון פינו נואר
הפינו נואר הזה, שגדל בכינוי שחווה קיץ קריר וחורף מתון, מציע ניגוד מרגש לביקבוק הקליפורני של קופולה, המביע מבנה טאנין עדין יותר וחומציות גבוהה יותר שהופכת אותו לאלגנטי ומידתי היטב. יין זה משקף את המהות של האפלאסיון והטעמים שהופכים את פינו נואר אורגון לרצוי כל כך.קל ומסוגנן, החיך מציג בחירה טריה, חומציות תוססת, ומתיקות אלון מאוזנת היטב.הבציר הזה הוא פירות קדימה עם מרקמים גמישים satinyואת הטאנינים בשלים. בזכות מבחר חבית זהיר, notesof שקדים בגריל ולחם קלוי הם beautifulyintegrated לתוך מטריצת הטעם.