קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

בקלה ממולאת-זית

בקלה ממולאת-זית
לכו לחנות ואספו פילה בקלה, זיתים ממולאים בשום, אורגנו ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון טוב של 74%. מתכונים דומים: תבשיל בקלה, חומוס וזיתים, בקלה עם קרום זית ופסטו, ו בקלה אפויה עם טפנד זית ועגבניות.

הוראות

1
מניחים פילה במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מפזרים אורגנו ומלח; למעלה עם לימון ושאלוט.
מרכיבים שתצטרך
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מפזרים זיתים סביב דגים; מוסיפים מים ומיץ זיתים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה; מבשלים בעדינות, מכוסים, 8-10 דקות או עד שהדג פשוט מתחיל להתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

ניתן לשלב את הדג עם פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא ברוקס וילמט ואלי פינו נואר. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-25 דולר.
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
ברוקס וילמט ואלי פינו נואר
אף מבושם יפהפה של ריבת דובדבנים עשירה, חמוציות חג ההודיה עם קליפת תפוז מגוררת, פטריות מורל וכמהין שחורה. תו גבוה נפלא של תה שחור, עור ופוטפורי. היין כל כך עסיסי בפה, ציפוי החיך עם דובדבן עשיר, כהה, פטל חם, דומדמניות אדומות ושזיף שחור. יש ארציות נפלאה של פטריות פורטבלה על הגריל, ירקות קלויים, שומן בייקון ובשר מעושן. פינו זהמסיים עם פירות בשלים, אדמה ומורכבות ורמז של עלה עגבניות וארציות. פשוט טעים!