קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות96
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז פקאן חמאה

בראוניז פקאן חמאה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים,אז נסו בראוניז פקאן חמאה. והוא מתאים להגשה ל 96 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 53 קלוריות. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לכם חלב אידוי, מלח, שוקולד צ'יפס חצי מתוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 8%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: בראוניז בוטרסקוטש-פקאן, בראוניז חמאה, ו בראוניז חמאה.

הוראות

1
בקערה גדולה חסינת מיקרוגל, ממיסים שוקולד וקיצור; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה. מצננים מעט. בקערה קטנה מקציפים ביצים וסוכר עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
שוקולדשוקולד
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
שלב את הקמח, אבקת האפייה והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת השוקולד. מערבבים פנימה אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
שוקולדשוקולד
פקאניםפקאנים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
מורחים לתוך 13-ב משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 אפים למשך 18-20 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
5
למילוי ממיסים חמאה בסיר כבד על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים סוכר וחלב; מביאים לרתיחה עדינה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה; מרתיחים ומערבבים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
חלבחלב
7
מסירים מהאש; מערבבים פנימה קרם מרשמלו ווניל לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
קרם מרשמלוקרם מרשמלו
ונילוניל
8
הוסף אגוזי פקאן.
מרכיבים שתצטרך
פקאניםפקאנים
9
מורחים מעל בראוניז. מצננים עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
10
בסיר קטן שלבו קרמלים ושמנת. מבשלים ומערבבים על אש נמוכה עד להמסה וחלק; מבשלים ומערבבים עוד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ממתק קרמלממתק קרמל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
מורחים על מילוי. מצננים עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
12
בקערה חסינת מיקרוגל ממיסים את שבבי השוקולד והחמאה בעוצמה של 70% למשך 1 דקה; מערבבים. מיקרוגל במרווחים נוספים של 10 עד 20 שניות, תוך ערבוב עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים פנימה אגוזי פקאן; מורחים על שכבת קרמל. מכניסים למקרר למשך 4 שעות לפחות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
שוקולדשוקולד
קרמלקרמל
פקאניםפקאנים
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
13
מוציאים מהמקרר 20 דקות לפני החיתוך.
14
חותכים ל -1 אינץ'. ריבועים.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב24קרמלקרמל2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם מרשמלוקרם מרשמלו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותקשוקולד לא ממותק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לבראוניז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "