קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

ברביקיו בקר מגורר

ברביקיו בקר מגורר
ברביקיו בשר טחון יכול להיות רק ברביקיו אמריקאי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 508 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח שום, צ'אק צלי, סוכר חוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: בשר ברביקיו מגורר, ברביקיו בקר מגורר, ו כריכי בשר ברביקיו גרוסים.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Seghesio בית ראנץ Zinfandel. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Seghesio בית החווה זינפנדל
Seghesio בית החווה זינפנדל
ברוח סבא רבא, אדוארדו, החווה הביתית זין ממשיכה לחיות. אלה 103 בן שנה, גפנים מאומנים ראש הניחו את הבסיס נטיעות נרחבות שלנו של זינפנדל בעמק אלכסנדר החם. הקרקעות החשוכות הרדודות תומכות בצמיחת הגפן המייצרת באופן טבעי חופה פתוחה ופירות מופצים באופן שווה. יין זה מציע jammy, blackberry פירות, פלפל שחור ספציפי וינטג וניואנסים פרחוניים, כמובן, zinfandel1s חתימה brambly spiciness.