קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

בשר חזיר מזוגג בלסמי עסיסי עם שום וקורנית

בשר חזיר מזוגג בלסמי עסיסי עם שום וקורנית
עסיסי בלסמי-זיגוג חזיר Tenderloin עם שום טימין הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 265 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חומץ בלסמי, אבקת שום, טימין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו קרוק סיר חום סוכר בלסמי מזוגג בשר חזיר Tenderloin, טנדרלוין שום בלסמי בגריל, ו לחם בלסמי בגריל-שום בשר חזיר מצופה בטנדרלוין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
צבע אודם אינטנסיבי. בהיר, עם ניחוחות מורכבים של פטל שחור, מינרלים וסיגליות. צפוף ומרוכז, יין זה יש חומציות מוצקה וטאנינים המסמנים את הטעמים של פירות יער, סיגליות ושוקולד מריר. הם גם לשמור על המתיקות של היין. הסיום הוא עם טאנינים מתוקים סגול נעים. זהו יין מאוזן היטב, עשיר באישיות.