קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

בשר חזיר פילה

בשר חזיר פילה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בשר חזיר Tenderloin. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 341 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. 3 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך שמן זית, קינמון טחון, פילה חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: בשר חזיר בריא יותר Carnitas עם בשר חזיר Tenderloin, מנגל חזיר Tenderloin, ו בשר חזיר פילה.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Zuccardi Aluvional Altamira Malbec. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 90 דולר.
Zuccardi Aluvional Altamira Malbec
Zuccardi Aluvional Altamira Malbec
גוונים אדומים וסגולים עמוקים. אופי פירות מורכב עם הערות של תות, דובדבן, שזיף, משלימים הערות צמחים ופרחים טריים. החיך יש ערך משיי עם חומציות תוססת, טאנינים מובנים גדולים, וגימור ארוך.