קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

בשר סמוסה

בשר סמוסה
צריך מתאבן חלב חינם? בשר סמוסה יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה 4467 קלוריות, 184 גרם חלבון ו 142 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %81 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו כורכום טחון, כמון טחון, כוסברה טחון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 82%. מתכונים דומים: קארי ביף סמוסה פאי, סמוסה, איך לעשות סמוסה, ו עוגת סמוסה.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כמוןזרעי כמון50עוטפת אגרולעוטפת אגרול2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'רוט טריג'ינג'רוט טרי4שיני שום, כתוששיני שום, כתוש454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע1רבע גלוןשמן (לטיגון עמוק)שמן (לטיגון עמוק)2largesבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב צ'ילי מתוק, צ' אטני מנגו או רוטב שזיפיםרוטב צ'ילי מתוק, צ' אטני מנגו או רוטב שזיפים3largesתפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Gruner האורגני Pratsch Veltliner עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner
Pratsch אורגני Gruner Veltliner
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח והדר על החיך.