קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

גארם מסאלה קלוי הליבוט ברוטב קארי עגבניות

גארם מסאלה קלוי הליבוט ברוטב קארי עגבניות
המתכון Garam Masala קלוי הליבוט ברוטב עגבניות קארי יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 30 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 336 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מתכון זה מארון בישול יש 1076 אוהדים. אם יש לך בצל, שום, כורכום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בחלב קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג חלב קוקוס כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, נסו garam מסאלה, איך לעשות punjabi garam מסאלה אבקה בבית, קארי עוף מסאלה Garam, ו בוטנים קלויים ע " ש גארם מסאלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את השמן, garam masala וכורכום.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
כורכוםכורכום
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
מברשת תערובת garam masala על הדגים ומניחים אותו בתבנית אפייה ולתת לשבת במשך 20 דקות.צולים את ההליבוט בתנור שחומם מראש 232° עד מבושל, על 10-15 דקות. (מיצים לבנים יופיעו על הדגים כאשר הוא מבושל.) מחלקים את רוטב קארי עגבניות בין ארבע צלחות ומניחים חתיכת הליבוט על גבי.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
רוטב קארירוטב קארי
הליבוטהליבוט
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'לחמניות Hoagie רכות, חתוכות לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.