קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות13
מגזין

גבינת עיזים וסלט ביסטרו

גבינת עיזים וסלט ביסטרו
המתכון גבינת עיזים & סלט ביסטרו יכול להתבצע בעוד כ-10 דקות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 328 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. גשו לסופר וקנו גבינת עיזים, חתיכות אגוז, שאלוט ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו מתאבן במחיר סביר. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב lacto אובו צמחוני דיאט. מתכונים דומים: Bistro Mac & Cheese, הפוך גבינת עיזים משלך עבור גבינת עיזים, נקניק ופטריות ולינגטון (או פיצה!), ו גבינת עיזים-המבורגר ממולא עם רוטב גבינת עיזים חריף-מלפפון.

הוראות

1
תוציא את הגבינה מהמקרר לפחות 1 שעות לפני ההגשה. מחממים את הלחם בטוסטר עד קריספ. בעוד הלחם קלייה, לזרוק את כל המרכיבים סלט יחד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
טוסטרטוסטר
2
מגישים את הסלט על אותה צלחת כמו גבינה וטוסט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לסלט. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.