קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

גבינת עיזים פולנטה עם פטריות בר RagoÃ"T

גבינת עיזים פולנטה עם פטריות בר RagoÃ
מנה אחת מכילה 617 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם $ 3.45 למנה נופל בתקציב שלך, גבינת עיזים שמנת פולנטה עם Ragoà " T פטריות בר עשוי להיות מרהיב ללא גלוטן וצמחוני מתכון לנסות. מתכון זה מ SippitySup יש 1 אוהדים. אם יש לך פולנטה, שמנת, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 דקות. מתכונים דומים: תערובת פטריות בר עם גבינת עיזים שמנת פולנטה, פטריות בר שמנת וכוסות גבינת עיזים, ו פטריות בר לראגו על פולנטה שמנת.

הוראות

1
להביא 6 כוסות מים 1 כף מלח לרתיחה בתנור סיר כבד או הולנדי. אחד ששומר הרבה חום בקירות שלה הוא אידיאלי. זה יבטיח בישול אפילו מאוד (פחות גושים בדרך זו). ברגע שהמים רותחים מפחיתים את החום לנמוך ומוסיפים את פולנטה תבואה כמובן לאט מאוד לטאטא את התערובת כל הזמן כמו לשפוך שלך. לאחר כל פולנטה הוא הוסיף, לשמור ערבוב וקצף משם. ככל שאתה לערבב את המרקם טוב יותר תקבל. כאשר אתה בטוח שאין גושים, אתה יכול להפסיק לערבב ולתת פולנטה לבשל בעדינות. זה יהיה בועה ולטשטש כמו לבה מותכת. וזו סיבה טובה מאוד להשתמש במחבת גדולה (פחות בלגן ככה). המשך לבשל את הפולנטה על חום נמוך מאוד לעוד 30-40 דקות. זכור לערבב אותו כל כמה דקות כדי לבשל באופן שווה את הפולנטה ולשמור אותו דבק. ממש לפני שאתה מוכן לשרת להוסיף ½ lb של גבינת עיזים. מערבבים אותו עד הגבינה נמסה והוא משולב היטב. בינתיים, להכין את הפטריות. השתמשתי בתערובת של פטריות בר בשרניות כולל: קרמיני, פורצ 'יני, פורטובלו, שיטאקי וכו'.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיזיםגבינת עיזים
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
פולנטהפולנטה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
2
חותכים אותם לחתיכות בגודל ביס בגדלים וצורות שונים. אני יודע שאמרתי את זה קודם, אבל אני אוהב מגוון של מרקם לעתים קרובות מאוד במתכונים שלי. בתוך מטגנים גדולים או חומו© פאן על ¼ כוס שמן זית על פני חום בינוני. לאחר השמן הוא די חם להוסיף מספיק של פטריות כדי ליצור שכבה אחת. לא כל הפטריות יתאימו וזה דבר טוב. לתבל אותם עם יותר מלח וקצת פלפל ולתת להם חום. אל תזיז אותם סביב המחבת עדיין. אתה מנסה לקבל צד חום פריך על הפטריות האלה. ברגע זה מושגת להוסיף את שאר הפטריות ומערבבים אותם היטב. זה יעזור להשיג את המרקמים הרבים שהזכרתי קודם לכן. הבא להוסיף 4 שיני שום טחון, ו 2 או 3 ענפים של אורגנו. תמשיך לבשל את הפטריות. הם ישחררו קצת נוזלים ויראו קצת מימיים מדי. המשך לבשל אותם מעבר לנקודה זו עד שהנוזל התאדה. עלי האורגנו היו אמורים ליפול מהגבעולים עד עכשיו, כדי שתוכל להסיר ולהשליך את גבעולי העץ.
מרכיבים שתצטרך
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
עגבניות מיובשות מצנצנתעגבניות מיובשות מצנצנת
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
חבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
3
להוסיף מנה גדולה של שמנת חמוצה. רגע לפני ההגשה טעם פולנטה לתיבול. ייתכן שיהיה עליך להוסיף קצת מים אליו מדי. לפעמים זה נהיה קצת עבה מדי. אתה רוצה מרקם קרמי מאוד. כף פולנטה לתוך קערות או על צלחות. למעלה זה עם כמות טובה של ragoà " t פטריות בר, ומקשטים עם אורגנו קצת יותר טרי.
מרכיבים שתצטרך
אורגנו טריאורגנו טרי
1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות1/4 קילו פטריות שיטאקי, פרוסות
1/4 קילו פטריות צדפה, פרוסות1/4 קילו פטריות צדפה, פרוסות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
פולנטהפולנטה
אגוז מוסקט טחון או מגורר טריאגוז מוסקט טחון או מגורר טרי
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ