קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות51
מגזין

גלבי ג'ים

גלבי ג'ים
יכול להיות שגלבי ג'ים הוא המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה עד 53 גרם חלבון 125 גרם של שומן, וסך הכל 1543 קלוריות. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-37 היו אומרים שזה פגע במקום. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך קצר, שומשום, מירין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. נסו Galbi (צלעות קצרות מנגל קוריאני), LA Galbi (דק פרוס BBQ צלעות קצרות), ו טעים! דאק גלבי (עוף קוריאני חריף), גרסה 2 (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.