קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

גליל חביתה אפוי

גליל חביתה אפוי
גליל חביתה אפוי יכול להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 202 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 181 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. גשו לסופר וקנו חלב, קמח, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 41%, שהוא מוצק. נסו גליל חביתה אפוי, גליל חביתת חזיר וגבינה אפוי, ו גליל חביתה אפוי תרד וסלמון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות צלזיוס (230 מעלות צלזיוס). משמנים קלות תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בבלנדר שלבו ביצים, חלב, קמח, מלח ופלפל; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
יוצקים לתבנית אפייה מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בתנור שחומם מראש עד להתייצבות, כ -20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
6
שחרר בזהירות את קצוות החביתה מהמחבת. החל מהקצה הקצר של המחבת, מגלגלים בזהירות חביתה.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מניחים את תפר החביתה כלפי מטה על צלחת הגשה וחותכים ל -6 חתיכות בגודל שווה.

יין מומלץ: יין מבעבע

גליל חביתה עובד ממש טוב עם יין מבעבע. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן דמה קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.