קושיקשה
מוכן ב41 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

גרגירי גבינה נפוחים

גרגירי גבינה נפוחים
גרגרי גבינה נפוחים יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון ארוחת הבוקר שלך. מנה אחת מכילה 187 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. גשו לסופר וקנו מים, חלבונים, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 41 דקות. וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: שיבולת שועל נפוחה, צ'ופ עגל של האנטר עם גריסים גבינה דרומיים: Jaegerschnitzel עם גריסים גבינה דרומיים, ו חביתת גבינה אפויה עם סלסה אפרסק.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בסיר גדול. מביאים לרתיחה; מערבבים בחבית. להפחית את החום, ומבשלים 3 דקות או עד מעובה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום; להוסיף חמאה ופלפל, ערבוב עד החמאה נמסה. מערבבים בחלמונים, 1 בכל פעם, וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
גבינהגבינה
פלפלפלפל
3
מקציפים חלבונים ביצה קרם של טרטר במהירות גבוהה עם מיקסר חשמלי עד פסגות נוקשות טופס. מקפלים שליש חלבון ביצה מוכה לתוך שיבולת שועל; בזהירות לקפל את החלבונים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
4
יוצקים לתוך קל משומן 13" x 9 " צלחת אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים ב 425 במשך 20 דקות או עד נפוח השחמה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.