קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

דגים מתובלים עם מלפפון להתענג

דגים מתובלים עם מלפפון להתענג
דג מתובל הודי עם מלפפון להתענג עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 277 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. גשו לסופר וקנו ג'ינג'ר, יוגורט דל שומן, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. מתכונים דומים: Ruby מתובל ו - Emerald Indian Pepper Relish-Chutney, טאקו דגים עם מלפפון להתענג, ו עוגות דגים מתובלות בהודו.

הוראות

1
יוגורט Whisk, 2 כפיות זנגביל, שום, אבקת קארי, כמון, ופלפל קאיין בקערה בינונית להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת קאריאבקת קארי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
יוגורטיוגורט
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
הוסף דגים ולהפוך מעיל שווה. מכסים ומקררים לפחות 4 שעות או לילה, הופכים דגים מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
מערבבים מלפפון, חומץ, כוסברה קצוצה, ונותר 2 כפיות זנגביל בקערה קטנה. מתבלים קלות לפי הטעם עם פלפל. האם קדימה רליש יכול להתבצע 4 שעות קדימה. מכסים ומקררים, מערבבים מדי פעם.הכן ברביקיו (חום בינוני-גבוה).
מרכיבים שתצטרך
כוסברהכוסברה
מלפפוןמלפפון
חומץחומץ
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
להתענגלהתענג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מברשת מתלה גריל עם שמן זית. לגרד מרינדה יוגורט עודף מדגים; מפזרים דגים עם מלח ופלפל. דג גריל עד אטום במרכז, כ -6 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
מרינדהמרינדה
יוגורטיוגורט
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מעבירים דגים לצלחות. מלפפון כפית להתענג לצד; לקשט עם עלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברהכוסברה
מלפפוןמלפפון
להתענגלהתענג
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Maysaran Arsheen פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.