קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות2
מגזין

דלעת (או בטטה) עוגות פירור

דלעת (או בטטה) עוגות פירור
דלעת (או בטטה) עוגות פירור יכול להיות רק ארוחת הבוקר שאתה מחפש. והוא מספק כ 15 מנות . מנה אחת מכילה 363 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך אבקת אפייה, אגוז מוסקט, סוכר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוגת פירורים בטטה, עוגת פירורים בטטה, ו עוגת קפה פירורי תפוח אדמה מתוקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
אם אפיית מחבת 9x13 אינץ', אופים במשך כ 45 דקות או עד המילוי הוא פשוט להגדיר בפנים. אם אפיית cakelets, הם רק צריכים לאפות במשך כ -30 דקות.
2
בואו להתקרר לפחות חצי שעה לפני חיתוך. זה שומר טוב מאוד במשך כמה ימים, אם כי אני אוהב לקרר אותו כדי לוודא שהוא נשאר מוצק לחיתוך.הערה: אפשרות מחבת אחת נוספת: אם יש לך רק מחבת מאפין אחת, אתה יכול לעשות 12 שקלים, ואז לאפות את שאר העוגה במחבת כיכר בגודל סטנדרטי. אני מציע רירית המחבת עם קלף תלוי על הצדדים, עם זאת, כך שאתה יכול להרים את העוגה לאחר שהוא מתקרר.

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה2(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח11 קילו קישואים,תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים כתושים או אגוזי לוז קלויים (פקאנים כתושים או אגוזי לוז קלויים (1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה לא מלוחה, רכה מאודחמאה לא מלוחה, רכה מאוד11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי2(חוֹרֶף)פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1תערובת יבשהתערובת יבשה1תערובת יבשהתערובת יבשה