קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות55
מגזין

דלעת מתובלת, עדשים, וסלט גבינת עיזים

דלעת מתובלת, עדשים, וסלט גבינת עיזים
דלעת מתובלת, עדשים, סלט גבינת עיזים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 311 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. אם יש לך עלי נענע, דלעת סקווש, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו דלעת מתובלת, עדשים, וסלט גבינת עיזים, דלעת מתובלת, עדשים וסלט גבינת עיזים, ו ארוחת ערב הלילה: דלעת מתובל סקווש, עדשים, וסלט גבינת עיזים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים עדשים בקערה קטנה. מכסים במים קרים ומשרים 10 דקות; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
2
לבשל עדשים במים מלוחים רותחים untiltender אבל המשרד, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
Drainlentils. לשטוף מתחת למים קרים, ולאחר מכן לנקז.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים תנור ל 375 ° F.
5
מניחים קערה גדולה pumpkinin; לזרוק עם 2 כפות שמן, כמון, פפריקה, ומלח ים. מארגןמפקין בשכבה אחת על תבנית אפייה;צלי 20 דקות. הפוך דלעת מעל. מכרז Roastuntil, 10 עד 15 דקות. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
6
שלב עדשים, דלעת, גיליון שמן frombaking עם ארוגולה, חצי goatcheese, מנטה, חומץ, ו 1 כף שמן.מתבלים במלח ופלפל. מחלקים בין צלחות; מפזרים הנותרים גבינת עיזים מעל.
מרכיבים שתצטרך
7
* זמין בכמה סופרמרקטים וחנויות מזון מלכות.
8
** לפעמים שכותרתו Pimentón Picante orPimentó de La Vera Picante; זמין בחנויות מזון atspecialty ומ tienda.com.
9
בתיאבון
10
ראה ניתוח נתוני תזונה של מתכון זה "