קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

דם כתום, מוצרלה וסלט רקטות

דם כתום, מוצרלה וסלט רקטות
אם יש לך על 20 דקות כדי לבלות במטבח, תפוז דם, מוצרלה & סלט רקטות יכול להיות מדהים ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 159 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. מתכון זה של מזון טוב BBC דורש, כדורי g מוצרלה, זרעי פרג, ושמן זית. 16 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 37%. סלט תפוז דם + ג'ינג'ר ו קאיין דם ויניגרט כתום, סלט רוקט ומוצרלה Farfalle, ו סלט רקטות אפרסק ומוצרלה עם קרוטונים בלסמיים תוצרת בית דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
דק zest 1 של תפוזים ומערבבים עם חומרי ההלבשה וכמה תיבול.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
2
חותכים את הקליפה מהחלק העליון והתחתון של כל תפוז, ואז לשבת כל שטוח על לוח. באמצעות סכין קטנה, לחתוך את הקליפה ואת הדורית מכל תפוז, עובד במשיכות כלפי מטה כל הדרך מסביב. חותכים דק את התפוזים ומפזרים על מגש עם המוצרלה, הרקטות והבצל.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
3
טפטף את הרוטב על הסלט ולאכול עם לחם פריך, אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו