קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

דקוויז קרמל-פקאן

דקוויז קרמל-פקאן
דאקואז קרמל-פקאן עשויה להיות רק המנה הצדדית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 315 קלוריות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-55 דקות. לכו לחנות ותביאו אגוזי פקאן, חלבוני ביצה, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 13% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: בננה פקאן דאקואז, עוגות קרמל מלוחות עם אגוזי קוקוס פריכים קרמל וקרמל השוויצרי חמאה, ו אגוזי לוז Dacquoise.

הוראות

1
מחממים תנור ל 20
2
כדי להכין מרנג, לשלב הראשון 3 מרכיבים בקערה; להכות עם מיקסר במהירות גבוהה עד קצף.
3
הוסף סוכר, 1 כף בכל פעם, פועם עד פסגות נוקשות טופס. מקפלים בפקאנים. בזהירות תערובת מרנג כפית לתוך שקית פלסטיק zip-top; חותם. עקבות 1 (10 אינץ') מעגל על כל אחד 2 גיליונות של נייר קלף; קלטת 1 גיליון על כל אחד 2 דפי אפייה.
מרכיבים שתצטרך
4
לחתוך 1/4 אינץ 'את 1 בפינה של שקית; לסחוט תערובת מרנג על מחבתות מוכנות כדי ליצור מעגלים 2 (10 אינץ').
5
אופים מרנג ב 200 במשך 3 שעות או עד יבש. כבה את התנור, התקרר בתנור סגור. בזהירות להסיר מרנג.
6
כדי להכין מוס, לשלב מים וג ' לטין; לתת לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים סוכר חום, 4 1/2 כפיות הקצפת שמנת, חמאה, סירופ, ומלח ברוטב-מחבת על חום בינוני גבוה; מביאים לרתיחה, ערבוב עד הסוכר מתמוסס. מבשלים 2 דקות ללא ערבוב; להסיר מן החום. מערבבים בתערובת ג 'לטין; לבשל 30 שניות, ערבוב עד מתמוסס ג' לטין.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר מהחום.
9
העברת תערובת לקערה גדולה; מגניב לחלוטין.
10
מניחים נשאר 1/4 כוס שמנת בקערה בינונית; להכות עם מיקסר במהירות גבוהה עד פסגות נוקשות טופס. מקפלים קצפת לתוך תערובת ג ' לטין מקורר; צמרמורת 20 דקות או עד כמעט להגדיר.
מרכיבים שתצטרך
11
מערבבים סוכר מגורען ומי כוס 1/4 ברוטב קטן-מחבת על חום בינוני גבוה; מביאים לרתיחה, ערבוב רק עד הסוכר מתמוסס. מבשלים ללא ערבוב עד רשם מדחום 250 (כ 3 דקות).
מרכיבים שתצטרך
12
מניחים 2 חלבונים ביצה וקורטוב של מלח בקערה גדולה; באמצעות מקצף נקי, יבש, להכות עם מיקסר במהירות גבוהה עד קצף. לאט לאט לשפוך תערובת סוכר חם בזרם דק לתוך חלבונים ביצה; להמשיך להכות עד פסגות נוקשות טופס. הפחת את המיקסר למהירות בינונית; הכה עד שהתערובת מתקררת (כ-8 דקות).
מרכיבים שתצטרך
13
מקפלים שליש תערובת ביצה לבן לתוך תערובת קרמל; לקפל בעדינות בתערובת ביצה לבן הנותרים. צ ' יל 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
14
מניחים 1 מרנג אפוי עגול על מגש; להפיץ מוס באופן שווה על מרנג. למעלה עם נותר מקצפת עגול.
מרכיבים שתצטרך
15
טפטוף שוקולד נמס מעל.
מרכיבים שתצטרך
16
חתוך ל-6 טריזים.

מרכיבים

28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ ונמסשוקולד מריר, קצוץ ונמס6(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ תירס בצבע בהירסירופ תירס בצבע בהיר2largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה3largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה11 קילו קישואים,ג'לטין ללא טעםג'לטין ללא טעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקה, מחולקתשמנת מתוקה, מחולקת11 קילו קישואים,מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוצים דק, קלוייםפקאנים קצוצים דק, קלויים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1דאש(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים