קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הביצים הממולאות של סאני

הביצים הממולאות של סאני
הביצים הממולאות של סאני יכולות להיות רק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון משרת 6 . מנה אחת מכילה 145 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זה עובד טוב כמו מתאבן. אם יש לכם jalapenos כבוש, גרידת לימון, בצל מטוגן צרפתי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו ביצים ממולאות פרסית-ביצים ממולאות בהשראה הודית יש כוסברה, מיץ ליים, ודבש בהם כדי להפוך אותם טעים, ביצי שטניות של סאני, ו ביצים שטופות שמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
שים את הביצים בסיר לכסות עם מים על ידי 1 אינץ ' ולהביא לרתיחה מעל חום בינוני. כבה את החום, לכסות ולתת לשבת במים החמים במשך 15 דקות. מיד, לנקז ולשטוף מתחת למים קרים. לקלף את הביצים, לחתוך חצי לאורכו ולהסיר חלמונים לקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
3
מוסיף את המיונז, חרדל, גרידת לימון jalapenos כבוש לחלמונים, באמצעות מזלג לרסק יחד ולשלב. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. לגרוף את המילוי לתוך כיסים לבנים ביצה של כל ביצה ומפזרים בצל ופפריקה מעושנת. לארגן על מגש הגשה ולהגיש.
מרכיבים שתצטרך
חלפיניו כבושיםחלפיניו כבושים
מלח ופלפלמלח ופלפל
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
גרידת לימוןגרידת לימון
מיונזמיונז
חלבוניםחלבונים
חרדלחרדל
בצלבצל
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה